OMG...

ELEVATE
venue : at TASIK TITWANGSA
date n time : 18 april 2010 n 1500-1900
bands performe:

BITTERSWEET
HUJAN
PESAWAT
LOVE ME BUTCH
40 WINKS
ROBOT ASMARA
AH HONEST MISTAKE

entrance fee : rm10

so nie ade sikit info pasal band performe :

An Honest Mistake -
Kumpulan Indie Rock tempatan yang dianggotai enam pemuzik berbakat tinggi dengan gaya muzik tersendiri dan berpengalaman mengadakan persembahan di Festival Muzik Selangor dan Rock the World 9. An Honest Mistake turut pernah menerima pencalonan 'Best College Act' dan 'Best Sunshiny-Feel-Good-Song' di Anugerah VIMA 2010.

Robot Asmara -
dianggotai enam pemuzik dengan latar belakang dan pengalaman yang berbeza sekaligus menyumbang kepada keunikan muzik ciptaan mereka - rock, funk, punk, electro, jazz, new wave dan pop.

40 Winks -
Kumpulan pemuzik dengan 10 anggota ini pernah mengadakan persembahan di Battle of the Bands, Rock on Rave, Festival Muzik Mosaic. Selain itu, mereka juga pernah diundang untuk membuat persembahan di majlis pelancaran peribadi di Zouk dan No Black Tie. 40 Winks terkenal dengan rock alternatif dan reggae.

Bittersweet -
merupakan sebuah kumpulan yang popular dikalangan penggemar muzik aliran in di sekitar Kuala Lumpur dan Pulau Pinang. Lagu-lagu Bittersweet selalu diputarkan di radio sebagai lagu pilihan stesen terkemuka tempatan seperti Fly fm, Hot fm, Hitz.fm and Mix fm.

Pesawat -
ditubuhkan pada tahun 2005. Tiga tahun kemudian, kumpulan ini telah berjaya menerima gelaran 'Discovery of 2008' daripada Malay Mail. Single pertama Pesawat menjuarai Campurchat FlyFM hanya dalam masa dua minggu. Baru-baru ini, Pesawat turut memenangi dua anugerah di VIMA 2010.

Love Me Butch -
Kumpulan veteran yang berasal dari Kuala Lumpur ini ditubuhkan pada tahun 1997. Kini, Love Me Butch menempa nama sebagai kumpulan rock bebas terkemuka di Malaysia. Dianggotai Syarul Rezza selaku penyanyi utama, Wing Meng sebagai pemain gitar, dan Kevin Kong sebagai pemain bass, mereka berjaya menghiburkan peminat dengan kerancakan muzik mereka.

p/s : bapak laaaaa..band dasyat2 woooo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...